Hranostaj Llyriovský - Kouzelníkův přítel

5. prosince 2006 v 21:11 | Eilonwy |  Dračí Doupě
Přítel pro kouzelníka do DrD, kterého sem vymyslela a sepsala..

Kouzelníkův přítel - Hranostaj Llyriovský

Úroveň Kouzeln.
3 - 6
7 - 21
22 - 30
31 - 36
Životaschopnost
2
3
3
5
Magenergie
4
5
6
7
Počet kouzel
2
3
3
4
Útočné číslo
(1+2)=3
(2+2)=4
(1+1+2)=4
(2+2+1)=5
Obranné číslo
3
3
3
4
Odolnost
5
5
5
5
Velikost
A0
A0
A0
A0
Váha
3 - 9 mn
3 - 9 mn
3 - 9 mn
3 - 9 mn
Zranitelnost
Zvíře +M,N,P
Zvíře +M,N,P
Zvíře +M,N,P
Zvíře +M,N,P
Pohyblivost
15/na zemi
15/na zemi
15/na zemi
15/na zemi
Inteligence
16
16
16
16
Charisma
10
10
10
10
Přesvědčení
Jako Kouzeln.
Jako Kouzeln.
Jako Kouzeln.
Jako Kouzeln.
Poklady
nic
nic
nic
nic
Zkušenosti
100
125
150
200
"To snad ne!!! To ne!! Já se na to vykašlu!! Mor na to!" Křičí rozzuřený alchymista, který máchá rukama na všechny strany.
"Čo sa stalo??" Zeptá se ho opatrně jeho přítel kovář.
"Ten... ten můj krásný prsten, co jsem ho dostal od starého mága, mi zapadl támhle!!" Alchymista ukáže na malou myší dírku v opevnění vesnice.
"Tož ukaž prosím ťa vytáhnu ho ven..." utěšuje ho kovář a kleká si na zem, aby lépe viděl. "Je tu trava... Není přes ňu ničeho viděť a ta ďůra je stejnak moc hluboká... Nemá to cenu. Poď deme na pivko..." vezme kovář alchymistu Juraje kolem ramen a odchází spolu k hospodě U sedmi Draků.
Později do vesnice příjde skupinka dobrodruhů o jednom hráničáři, dvou válečnících, alchymistovi a čaroději, který má na rameni Hranostaje.
"Tak se běž proběhnout ty jedna malá potvůrko!!" řekne s úsměvem čaroděj a pustí malé zvířátko na zem. Hranostaj odběhne od čaroděje asi 50 sáhů a hned někam zmizí.
Zalezl do té malé myší dírky, kde už ani žádná myš nebydlí. Vzal prsten, který se až do tohoto okamžiku nedal vytáhnout a donesl jej kouzelníkovi...
"Děkuji ti!!" řekne čaroděj a vezme si Hranostaje zpátky na rameno...

Popis
Hranostaj vypadá skoro stejně jako lasička. V létě je hranostaj hnědý (může mít mnoho odstínů hnědé) s bílým břichem, v zimě nahrazuje hnědou barvu hustší čistě bílý kožich. Hranostaj má většinou černou špička ocasu, která zůstává u letní i zimní srsti. Má růžový čumáček a černé korálkovité oči. Má krátké, ale neuvěřitelně hbité tlapky s drápky.(Pokud mu je Kouzelník nestříhá, může s nimi útočit. Viz. níže) Hranostaj je asi 20 coulů dlouhý, z čehož délky zabírá 10 coulů ocas. Vypadá, že se neprotáhne ani 10 coulovou dírkou, ale opak je pravdou. Skoro všechno z jeho tloušťky tvoří chlupy a on sám má tělíčko široké jen 6 coulů. Tento velmi zvláštní druh Hranostaje je vyjímečný svým zrakem. Jiní hranostajové mají špatný zrak, ale Hranostaj Llyriovský (což je tento), má naopak zrak opravdu vyvinutý.


Čím se živí
Živí se převážně vajíčky ptáků nebo třeba drobnými hlodavci. Nepohrdá ani žížalami či jinými bezobratlími. Měl by lovit alespoň jednou za dva dny. Hranostaj, jakožto živý tvoreček, by měl jíst pravidelně. Pokud nedostane dostatek jídla, každou směnu se mu odečítá jeden život. Také potřebuje samozřejmě pít.
Hranostajové Lyriovští se vyskytují převážně v nížinatých lesích nebo na loukách. Pokud je kouzelník na jednom z těchto dvou míst, má větší pravděpodobnost, že se mu povede tvorečka vyvolat.


Najde vše
Toto malinké zvířátko pobíhá okolo Kouzelníka a nebo může sedět přímo na Kouzelníkově rameni. Od svého pána se může vzdálit max. 150 sáhů. Hranostajova výhoda je, že na zemi vidí skoro všechny předměty.
Př.: Kouzelník ztratí ve vysoké trávě amethyst (nebo kdokoli z družiny). Pustí Hranostaje na zem a ten mu drahokam najde a přinese.
Dál se také může protahovat neuvěřitelně tenkými otvory ( min. průměr 7 coulů ).

Nebezpečné kousnutí
Další výhodou Hranostaje je, že se při boji nepozorovatelně přiblíží k útočníkovi a vší silou ho kousne do nohou tam, kde útočník nemá brnění. Útočník je tedy na 1 kolo vyřazen z boje, protože ho noha hrozně bolí. (Má - li útočník brnění až "po paty", nemá Hranostaj šanci.) K tomuhle ale potřebuje vyčerpat 2 magy. Má totiž podobně jako had, jedový zub, ale jed se tam doplní podle dodané magenergie.
Př.: Čaroděj na 7 úrovni má Hranostaje a ten si doplní do zubu jedu za 4 magy. Hranostaj Llyriovský kousne zloděje na 3 úrovni a noha mu na 1 kolo ochrne.
Jed je velmi slabý. Hranostaj má jen jeden jedový zub a to špičák, vpravo nahoře.



Útok s drápky
Tiše se přiblíží k útočníkovi a hbitě mu vyskočí až k obličeji a vyškrábe mu oči, pokud ovšem útočník nemá přilbici. Pravděpodobnost je 2 %, protože si ho může oběť všimnout a rozmáčkne ho jako nic. Pokud se mu ale podaří oči vyškrábat, útočník má postih k boji.


Obrana
Hranostaje je hodně těžké chytit, co se týče pohyblivosti na zemi. Také v trávě není skoro vůbec vidět, takže je možnost, že na něj někdo šlápne. To je ale hodně nepravděpodobné tím pádem je jen 1% šance, protože Hranostaj se umí proplést i davem pobíhajícím po náměstí. Dokáže se pohybovat velmi tiše a neuvěřitelně hbitě.
To je on :o) v zimě...
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Dani Dani | E-mail | Web | 1. března 2012 v 14:59 | Reagovat

Moc hezký článek =).

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama